5 פריטים עיצוביים שאת חייבת להשקיע בהם

5 פריטים עיצוביים שאת חייבת להשקיע בהם

שאלת את עצמך פעם אילו פריטי עיצוב הם חובה מבחינתך?
כאלו שלא יכולת לחיות בלעדיהם?
ביקשנו מהסטייליסטים והמעצבים שלנו להכין את הרשימה האולטימטיבית של הפריטים הכי חיוניים שכולנו צריכים לשקול להכניס לבית.

1. שטיחים

מלבד היותם אלמנטים אסתטיים מטבעם, שטיחים הם קריטים מאוד לבית והם נחשבים לאחד מפתרונות העיצוב היעילים ביותר עבור תחימת חללים בבית. מה שהכי אטרקטיבי בשטיחים זו היכולת שלהם להעניק שינוי מהותי לבית, וזאת מבלי להיות פולשניים מדי. לא כולם יכולים להרשות לעצמם להשקיע בשינוי היסודות האדריכליים של הבית, אבל כל אחד יכול להשקיע בשטיח המושלם שייתן את התוצאה הרצויה.

הדוגמאות הנפוצות ביותר לשימוש בשטיחים כאלמנט עיצובי הן בסלון, פינות אוכל ומטבחים.
ניתן למקם בכל חלל שטיח שונה, ועל ידי כך ליצור מעין אשליה של שינוי אווירה בכל חלל וחלל.

לחצי כאן לרכישת שטיח מהקולקציה שלנו.



2. צמחים

בין אם זה צמחי בית טבעיים או צמחים מזויפים, אי אפשר להתכחש לאלגנטיות והחיים שצמח אחד יכול להכניס לחלל.

ריהוט, עיצוב ואפילו דקורציה, יפים ככל שיהיו, עשויים לפעמים להרגיש סטטיים וחסרי חיים. צמחי בית הם אלמנט הכרחי בכל בית, ומה שטוב בהם זה שהם מגיעים בכל הצבעים, הצורות והגדלים שאת יכולה להעלות על הדעת. למרות שאנחנו ידועים באהבתנו לקשת הגוונים החומה (שלפעמים עושה אסוסיאציה של שלכת), אנחנו מודים שבמקרים מסויימים, צמחים ירוקים ועסיסיים זה דבר שאין לו תחליף.



3. מנורות

תאורה זה דבר אחד, ומנורות דקורטיביות זה דבר אחר. גם אם יש לך בבית תאורה סטנדרטית, תמיד אפשר לשלב אותה עם מגע של דקורטיביות. בכל חלל בבית שלך, יש לפחות מנורת תקרה אחת שרק מחכה לתלייה. לדוגמה, את יכולה להעניק נוכחות ופוקוס לאי במטבח עם שורה של אהילים תלויים, ובכך להוסיף תחושה יוקרתית ומעודנת למטבח. עבור חללים גדולים יותר, נשתמש במנורות ואהילים במידות גדולות על מנת למלא את החלל ולקבוע את מרכזו. תאורה באופן כללי, מכתיבה את מצב הרוח בבית, בהתאם לגוון ובהירות האור, ולצורה בה הם מוצגים (תלייה או ישירות על הספוט).



4. כריות נוי

העולם שלנו מתחלק ל-2 קבוצות: אלה שמפזרים כריות נוי בכל פינה בבית, ואלה ששומרים על מינימליסטיות ושמים כריות בודדות. האמת היא שגם המעצבים שלנו חלוקים בנושא, אבל עם זאת כולם מסכימים על כך שברוב הבתים הסטנדרטים, כריות נוי הן הדרך הטובה ביותר לספק אווירה וסגנון לבית. אפשר לומר שכריות הן פריט עיצוב חיוני, אם לא החיוני ביותר, שעלייך להתחיל ממנו כאשר את ניגשת ללעצב את הבית. במיוחד לאלו מכן שהולכות על עיצוב וריהוט מינימליים, הכריות יכולות לעזור לכן להוסיף קצת אופי ולשבור את המונוטוניות בבית.

לחצי כאן לרכישת כריות מהקולקציה שלנו.



5. מקרמה לקיר

כמובן שאת הטוב שמרנו לסוף. אחת מהדרכים לשדרג וליצור אווירה ייחודית בחלל הבית היא באמצעות מקרמה לקיר. מקרמה לקיר הוא צורה ייחודית ושיקית להוסיף עניין לבית, והוא יכול לספק את המראה הקסום והמרהיב שתמיד חלמת עליו. בנוסף, מקרמה לקיר מוסיף ממד נוסף וטקסטורה לחלל, והוא יכול להשתלב עם סגנונות עיצוב רבים.
כדאי לבחור במקרמה שעשוי מחומרים איכותיים ועמידים, כך שהוא יחזיק לאורך זמן. מקרמה לקיר מגיע בשלל עיצובים וגדלים, ככה שבטוח תמצאי אחד שיתאים בול לבית שלך. 

בשורה התחתונה, שימוש במקרמה לקיר זה דרך מצויינת להעלות את הבית ברמה, באפס מאמץ. שלא כמו תמונות רגילות שכולנו מכירים, מקרמה לקיר הוא סוג אומנות שמכניס חספוס ומוחשיות לחלל, וים של אישיות לבית. 

לחצי כאן לרכישת מקרמה מהקולקציה שלנו.

חזור לבלוג העיצוב של בוהו ישראל

3 הערות

תודה על שיתוף הידע שלכם אני מעצבת לעצמי את הבית בקרוב ועזרתם לי מאוד

חגית מויאל

כל כך מזדהה עם מה שכתבתם ובעיקר בנושא השטיחים.

יובל ויצמן

מאמר מקסים שכיף לקרוא! מסכימה עם הכל

ליטל אהרון

השאר תגובה